Šeit jūs atradīsiet lieliskas dāvanu idejas un ierosinājumus, kā padarīt savus svēkus par patiesi neaizmirstamu notikumu!

6 interesanti fakti par Lamborghini

Slavenu zīmolu nosaukumi bieži vien iet roku rokā ar interesantiem, pamācošiem vai nejaušību pārpilniem stāstiem, kas atklāj sarežģīto ceļu uz izstrādājumiem un tā autorus, kuri ir guvuši atpazīstamību visā pasaulē. Viens no tādiem autoriem ir Ferruccio Lamborghini, kura uzvārds bez jebkādas intrigas atklāj to, par ko šodien runāsim.

Mākslas darbs, šedevrs, kaislība, degsme, greznums, adrenalīns – tādiem un līdzīgiem sinonīmiem tiek salīdzināta garām braucoša superautomašīna – „Lamborghini”. Protams, ja pietiek drosmes, lai to izdarītu. Taču līdz šiem sajūsmu raisošajiem vārdiem bija jānoiet garš ceļš, kura interesantākos faktus minam zemāk.

 1. Superautomašīnai ceļu pavēra traktori un gaisa kondicionēšanas sistēmas

 Sāksim ar to, ka Ferruccio Lamborghini ir tipiskas itāļu – vīnogu audzētāju ģimenes bērns, kurš savu pirmo miljonu nopelnīja no 1948. gadā dibināta uzņēmuma „Lamborghini Trattori”. Uzņēmums bija līderis starp lauksaimniecības tehniskas ražotājiem Itālijā, tādēļ uzņēmējdarbība vēlāk attīstījās un sāka ražot gaisa kondicionēšanas sistēmas. Tikai pēc 15 gadiem tika dibināta rūpnīca „Automobili Lamborghini”, kas mums deva „Gallardo”, „Miura”, „Aventador” un citus brīnumus. Septiņdesmitajos gados Ferruccio Lamborghini pārdeva lielāko daļu akciju un atlikušo dzīvi nodarbojās ar vīna darināšanu.

 lambooo1       2. „Lamborghini” dzima no neapmierinātības „Ferrari”

 Tā sauktā lambo rašanos radīja konflikts ar slaveno Enzo Ferrari. Stāsta, ka karstgalvīgie itāļi ķīvējās par „Ferrari” apšaubāmo kvalitāti – tieši par to neapmierinātību izteica Ferruccio Lamborghini, ierodoties pie Enzo Ferrari. Pēdējais atcirta, ka viesis neko nesaprot par sporta automašīnām, tādēļ viņa vieta ir pie traktoriem. Bet tas, ka „Lamborghini” pārdošanas apjomi sasniedz miljonos, apliecina to, ka tā nav taisnība.

       3. Spānijas pēdas „Lamborghini” logotipā

Lieliski atpazīstamajam niknajam bullim, kas grezno visus lambo, ir zināms rašanās iemesls. Gadu pirms „Automobili Lamborghini” dibināšanas, Ferruccio apmeklēja Miurosas rančo (Sevilja, Spānija), kur tika audzēti cīņu buļļi. Šie dzīvnieki un, acīmredzot tas, ka Ferruccio zodiaka zīme ir vērsis, iedvesmoja superautomašīnas ražotāju ne tikai logotipam, bet arī daudziem automašīnu modeļu nosaukumiem („Miura”, „Gallardo” utt.).

lamboooo3

   

  4. Liela īpašnieku maiņa

  Vairāk nekā 50 gadu laikā „Lamborghini” īpašnieki mainījās pat 6 reizes – krīzes, bankroti un atkal uz pieaugošā pārdošana bija nemierīgi posmi, kuri, šķiet, šobrīd ir  pagātne.
Šobrīd itāļu zvēriņš pieder Vācijas automašīnu ražotājam „Audi” („Volkswagen” grupa), kas 1997. g. „Lamborghini” iegādājās pat par 110 milj. dolāru.

     5. Vispopulārākais – „Gallardo”

  1. g. Ženēvas automašīnu izstādē pirmo reizi iepazīstināja ar „Gallardo”, kas kļuva par vispopulārāko „Lamborghini” modeli. Tas no minētā 2003. gada ir saražots vairāk nekā 10 tūkst. eksemplāros. Šī „Lamborghini” cena vismazāk ēdas to salīdzinot ar atlikušajiem modeļiem, tādēļ tā, iespējams, ir vēl viena darbība, kas stimulē tādus pārdošanas apjomus.

6. Lambo ikdienība

Skan absurdi, vai nav tiesa? Taču nekāda absurda šeit nav. Vai esat kaut ko dzirdējuši par „Estoque” vai „Urus”? Pirmais ir sedans, ar kuru iepazīstināja 2008. gadā, bet otrais – visurgājēja koncepta modelis, ar kuru iepazīstināja 2012. gadā. Sedana ražošanu diemžēl pārcelta uz tālāku nākotni, kas visticamāk ir „nekad”, taču stilīgās „Urus” sērijas ražošanu plānots uzsākt no 2018. gada. Varbūt ka kaut kad vizināšanās ar „Lamborghini” automašīnu kļūs par ikdienu?

lamboooo2

Facebook komentārilv

Got kaut ko teikt? Aiziet!

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *